A  A
Home » Blog

Blog

  • Handhaving vakjargon in communicatie-uitingen


    Handhaving vakjargon in communicatie-uitingen

    Met vakjargon worden vaak begrippen gebruikt die op een specifieke branche gericht zijn. Bij het gebruik van vaktaal bent u niet altijd begrijpelijk voor uw doelgroep. In dit artikel leest u hoe u vakjargon binnen de perken kunt houden.

    Lees meer
  • 404 pagina vergt creatieve aanpak


    404 pagina vergt creatieve aanpak

    De 404 pagina wordt getoond wanneer een pagina niet bestaat of nooit heeft bestaan. Veel 404 pagina's ogen regelmatig saai, terwijl hiermee veel meer mogelijk is. In dit artikel vertellen wij hoe u uw 404 pagina kunt verfraaien en verbeteren.

    Lees meer
  • Tijd voor een buyer persona


    Tijd voor een buyer persona

    Met een buyer persona staat uw doelgroep centraal en gaat u dieper in op de karaktereigenschappen van uw bezoekers en/of klanten. Bij een complexe en uiteenlopende doelgroep is een buyer persona een echte must. Dit artikel laat zien waar u op moet letten bij het ontwikkelen van een buyer persona.

    Lees meer
  • Let op voor onnodige conversiekillers


    Let op voor onnodige conversiekillers

    Conversiekillers zijn problemen die zich tijdens een websitebezoek voordoen en die er voor kunnen zorgen dat uw bezoeker hierdoor afhaakt in het verdere proces. Met dit artikel vertellen wij u de aandachtspunten voor het verbeteren van de conversie van uw website.

    Lees meer
  • Waak voor spelfouten


    Waak voor spelfouten

    Het is van belang dat de teksten op uw website foutloos en sterk zijn geformuleerd, voordat bezoekers hiermee in contact komen. Met een verzorgde en foutloze website kunt u een correcte indruk achterlaten bij uw bezoekers. Nog steeds worden er teveel spelfouten gemaakt tijdens het ontwikkelen en updaten van een website. In dit artikel leest u hoe u spelfouten kunt voorkomen.

    Lees meer
  • Nieuwsbrief Robiz.nl


    Nieuwsbrief Robiz.nl

    Onze vernieuwde website bestaat precies 1 jaar en dit willen wij graag met onze bezoekers vieren! Mede dankzij deze mijlpaal willen wij u een terugkerende nieuwsbrief aanbieden. Lees in dit artikel wat u kunt verwachten van deze nieuwsbrief en hoe u zich hier voor kunt aanmelden.

    Lees meer