Blog
-
Handhaving vakjargon in communicatie-uitingen
Met vakjargon worden vaak begrippen gebruikt die op een specifieke branche gericht zijn. Bij het gebruik van vaktaal bent u niet altijd begrijpelijk voor uw doelgroep. In dit artikel leest u hoe u vakjargon binnen de perken kunt houden.
-
404 pagina vergt creatieve aanpak
De 404 pagina wordt getoond wanneer een pagina niet bestaat of nooit heeft bestaan. Veel 404 pagina's ogen regelmatig saai, terwijl hiermee veel meer mogelijk is. In dit artikel vertellen wij hoe u uw 404 pagina kunt verfraaien en verbeteren.
-
Tijd voor een buyer persona
Met een buyer persona staat uw doelgroep centraal en gaat u dieper in op de karaktereigenschappen van uw bezoekers en/of klanten. Bij een complexe en uiteenlopende doelgroep is een buyer persona een echte must. Dit artikel laat zien waar u op moet letten bij het ontwikkelen van een buyer persona.
-
Let op voor onnodige conversiekillers
Conversiekillers zijn problemen die zich tijdens een websitebezoek voordoen en die er voor kunnen zorgen dat uw bezoeker hierdoor afhaakt in het verdere proces. Met dit artikel vertellen wij u de aandachtspunten voor het verbeteren van de conversie van uw website.
-
Waak voor spelfouten
Het is van belang dat de teksten op uw website foutloos en sterk zijn geformuleerd, voordat bezoekers hiermee in contact komen. Met een verzorgde en foutloze website kunt u een correcte indruk achterlaten bij uw bezoekers. Nog steeds worden er teveel spelfouten gemaakt tijdens het ontwikkelen en updaten van een website. In dit artikel leest u hoe u spelfouten kunt voorkomen.
-
Nieuwsbrief Robiz.nl
Onze vernieuwde website bestaat precies 1 jaar en dit willen wij graag met onze bezoekers vieren! Mede dankzij deze mijlpaal willen wij u een terugkerende nieuwsbrief aanbieden. Lees in dit artikel wat u kunt verwachten van deze nieuwsbrief en hoe u zich hier voor kunt aanmelden.