Blog
-
Belangrijke te vermijden conversiekillers
Conversiekillers hebben een grote invloed op de verkoop van producten of diensten via uw website. In ons tweede artikel over dit onderwerp leest u welke conversiekillers u kunt vermijden om via uw website meer omzet te behalen.
-
Google+ en het effect op website rankings
Google+ is net zoals Twitter en Facebook een sociaal netwerksite om uw netwerk op te bouwen en via hier interessante content te delen. Naast het sociale aspect, werkt Google+ ook mee aan het verbeteren van de vindbaarheid van websites. Lees in dit artikel wat Google+ voor uw bedrijf kan betekenen.
-
Het nut van interne linkbuilding
Met interne linkbuilding worden pagina's welke binnen een website iets met elkaar te maken hebben, ook daadwerkelijk met elkaar in verbinding gebracht. Zowel voor uw bedrijfswebsite als voor uw bezoeker levert interne linkbuilding een fors rendement op. Lees in dit artikel de voordelen van interne linkbuilding.
-
Resultaatgericht met Google Analytics
Google Analytics is een online tool om geheel kosteloos belangrijke statistieken van uw website te vergaren. Bij het gebruik van Google Analytics weet u of uw bepaalde zaken dient vast te houden of aan te passen. In dit artikel leest u meerdere motieven voor Google Analytics.
-
Eerste indruk belangrijker dan ooit
Een eerste indruk maakt u maar één keer. Bij een websitebezoek werkt dit niet anders, wat ook hier betekent dat de eerste indruk meteen goed moet zijn. In dit artikel leest u de doorslaggevende factoren voor een goede eerste indruk.
-
Tips voor een hoger bezoekersaantal
Bij het genereren van een hoger aantal online bezoekers, moet u kijken op welke manieren uw doelgroep geprikkeld kan worden. In dit artikel komt u te weten welke strategie marktaandeelhouder Google hanteert, hoe u hierop inspeelt en welke tips er zijn om uw online vindbaarheid te vergroten.