Blog
-
Gebruik een kort en krachtig contactformulier
Via het contactformulier kunnen uw (potentiële) klanten eenvoudig en snel online contact met u opnemen. Is uw contactformulier te groot, dan zal deze eenvoud snel omslaan in ergernis. In dit artikel leest u waar u op moet letten bij het ontwikkelen van een contactformulier.
-
Negatieve invloed van duplicate content
Duplicate content verwijst naar de inhoud van een pagina welke op exact of vrijwel dezelfde wijze op verschillende websites zichtbaar is. Met dit artikel leggen wij u graag uit wat hier de negatieve invloed van is en hoe u duplicate content kunt voorkomen.
-
Kostbare tijdbesparing met een FAQ
FAQ staat voor Frequently Asked Questions en is een lijst met antwoorden op veelgestelde vragen door de doelgroep van een bedrijf. Met dit artikel informeren wij u graag over de gemakken van een FAQ en de manier waarop u deze lijst het beste kunt invullen.
-
Tips bij het creëren van effectieve content
Met content wordt vaak de informatie en inhoud bedoeld die binnen een website is opgenomen. Content kan bestaan uit teksten, afbeeldingen en video's, maar kan op veel verschillende manieren aan een website worden toegevoegd. Lees in dit artikel welke puzzelstukjes er nodig zijn om de content op uw website effectiever te maken!
-
Waarde van een online keurmerk
Bent u benieuwd wat de toevoeging van een online keurmerk op uw website biedt? Dan bent u aan het juiste adres! In dit artikel besteden wij namelijk aandacht aan de waarde van een online keurmerk.
-
Optimalisatie website gebruiksvriendelijkheid
Het controleren van de gebruiksvriendelijkheid van websites wordt vaak vergeten, maar is erg belangrijk. Een goede website gebruiksvriendelijkheid is namelijk noodzakelijk om online te kunnen overleven. Bekijk snel hoe de gebruiksvriendelijkheid van uw website kan worden verbeterd!