Gelukkig 2015 allemaal!
Gelukkig 2015 allemaal!
We hebben 2014 afgesloten, het jaar ligt weer achter ons en er staat een nieuw jaar voor ons klaar met kansen, kennis en creaties. Daarom willen wij u graag bedanken voor het trouwe lezen en bedanken voor de reacties, tweets, likes, etc. Wij wensen iedereen een leerzaam, inspirerend en gelukkig 2015 toe!
Trends voor het nieuwe jaar..
Een nieuw jaar, een nieuwe start. Er zijn een groot aantal nieuwe online marketing trends die klaar staan voor 2015. Deze kunnen wij allemaal gebruiken en daar houden we u graag van op de hoogte. Er worden veel verschillende media kanalen gebruikt door de online marketeers, maar ook dit blijft continu veranderen. Daar moeten we op inspelen en daarom willen we met zijn allen een breed publiek bereiken met onze marketing activiteiten. Voor het nieuwe jaar is het belangrijk dat we inspelen op een goede inhoud. Content moet de lezers aanspreken, het moet boeiend zijn en de juiste doelgroep wordt aangetrokken en aangesproken als het hier aan voldoet. Steeds meer marketingbudget wordt besteed aan goede content, klanten blijven op een website als zij zich aangetrokken voelen en wanneer de tekst hen aanspreekt. Op het moment dat er irrelevante inhoud op de website is geplaatst, is de kans groot dat zij hier niet naar omkijken en vertrekken. Bezoekers gunnen zichzelf meestal weinig tijd, daarom moeten zij in korte tijd kunnen zien wat u voor hen kunt betekenen.
Mobiele websites..
Steeds meer internetgebruikers maken gebruik van een smartphone en/of een tablet. Een mobiele website is daarom de basis van het nieuwe jaar. Doordat steeds meer mensen gebruik maken van internet op een mobiel apparaat, speelt een mobiele website een grote rol. Als uw website niet mobiel is en bezoekers kunnen uw website niet goed zien, dan zullen ze snel op zoek gaan naar een andere aanbieder, misschien wel uw concurrent. Dat is natuurlijk erg jammer, dat moet u voorkomen. Een website optimaliseren voor mobiele apparaten hoort er vanaf nu echt bij. U kunt uw website altijd laten controleren om te zien wat gebruikers op uw site doen.
Video als marketing tool
Op een website vindt u veel informatie, maar een video wordt ook steeds vaker ingezet als marketing tool. Een reclamecampagne kan uw klanten ook overhalen, als de boodschap maar een boeiende inhoud bevat. Dit kunt u ook waarmaken door met uw website, tekst en video, meer bezoekers aan te trekken.
Zoals u ziet, genoeg trends waar we met zijn allen aan gaan werken, maar voor nu eerst een goed, gelukkig en zakelijk 2015 gewenst!
<< Terug naar blog overzicht
Heeft U interesse of vragen?
Meer informatie?
Neem contact op met onze specialisten:
Rogier P. Bakx
Eigenaar
T: 013-4 700 700