A  A

Adverteren op brand name, een echte DO

Home » Blog » Adverteren op brand name, een echte DO

Adverteren op brand name, een echte DO

Sommige mensen vragen zich af of dat het verstandig is om te adverteren op de merknaam. Concurrenten mogen op jouw merknaam adverteren (alleen als zij zich niet voordoen als jouw bedrijf uiteraard). Als je de keuze maakt om te adverteren op je eigen merknaam, dan kun je een advertentie afstemmen op je organische vermelding. Je kunt elkaar versterken en dan kunnen de bezoekers worden gegenereerd, de attentiewaarde is dan namelijk hoger.

Kosten adverteren
Wanneer je gaat adverteren op je eigen merknaam dan liggen de kosten in verhouding met andere advertenties lager. Het heeft er mee te maken dat de relevantie maximaal is. Bezoekers zijn op zoek naar jou en als je extra bezoekers binnenkrijgt dan kunnen zij ervoor zorgen dat je je kosten terug gaat verdienen. Als je adverteert op je eigen merknaam, is het wel van belang dat je bij de statistieken let op het scheiden bij het beoordelen van AdWords. Bezoekers die je gaat genereren op je merknaam zijn al op zoek naar jou. Het is jouw doel om meer mensen te overtuigen en dat kun je door het scheiden beter meten.

Als je hulp nodig hebt bij het adverteren of je hebt vragen, dan kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder!



<< Terug naar blog overzicht



Heeft U interesse of vragen?

Meer informatie?

Neem contact op met onze specialisten:




Dennis van Rooij
Applicatieontwikkelaar
T: 013-4 700 700



Lezen op mobiel?

Adverteren op brand name, een echte DO